نویسنده = شریفی، سید مهدی
نقش هفت نظریۀ تاثیرگذار علوم اجتماعی و علوم سیاسی در فرآیند اقناع رسانه‌ای بین‌المللی گروه‌های تروریستی (مطالعۀ موردی: داعش)

دوره 29، شماره 2، آذر 1401، صفحه 342-313

10.30497/rc.2022.76526

هومن قاپچی؛ سید مهدی شریفی؛ علی اکبر فرهنگی؛ طاهر روشندل اربطانی


شناسایی وظایف و الزامات اخلاقی رسانه‌های اسلامی در حوزه خبر و اطلاع‌رسانی NEW

دوره 28، ویژه‌نامه اول؛ دین، رسانه و سواد رسانه‌ای، آذر 1400، صفحه 225-196

10.30497/rc.2021.75915

سید مهدی شریفی؛ سیاوش صلواتیان؛ حجت سلیم


بررسی ابعاد آموزش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور

دوره 25، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 111-140

10.30497/rc.2019.2358

سید مهدی شریفی؛ سجاد کرمی نامیوندی